« شرایط و قوانین »

کاربر محترم با توجه به اینکه ورود شما به سایت سیسمونی و لوازم کودک کارینوکیدز و استفاده از آن جهت خرید و ثبت سفارش به معنای آگاه بودن و قبول شرایط و قوانین استفاده از سایت می باشد ، خواهشمند است موارد زیر را به دقت مطالعه فرمائید .

 

  • قوانین و مقررات عمومی

رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده رویه و اصول سایت سیسمونی و لوازم کودک کارینو کیدز می باشد .

  • حریم خصوصی 

سایت سیسمونی و لوازم کودک کارینو کیدز تمام تلاش خود را در حفظ و نگهداری اطلاعات خصوصی افراد می نماید تا خریدی امن و خاطره انگیز را برای کاربران خود مهیا سازد و البته از کاربران نیز تقاضا دارد تا در حفظ و نگهداری کلمه عبور خود نیز کوشا باشند تا از بروز خطرات ناشی از انتشار اطلاعات خصوصی جلوگیری شود ، در غیر اینصورت هیچ گونه مسئولیتی به عهده این سایت نمی باشد.

سایت سیسمونی کارینو کیدز در راستای خرید آسان تر و سریع تر و همچنین ارسال محصولات برای اشخاص می بایست اطلاعاتی نظیر نام ، آدرس ، شماره تلفن ، کد پستی و… را به صورت کامل و دقیق دریافت نماید ، در صورت اشتباه وارد کردن اطلاعات در خواستی از کاربر مسئولیت به عهده کاربر می باشد و هیچگونه مسئولیتی به عهده سایت نمی باشد .

از دیگر مزایای ثبت نام ارائه مشخصات مذکور عضویت در خبر نامه و سامانه اطلاع رسانی سایت می باشد که از این طریق امکان اطلاع از اضافه شدن محصولات جدید ، تخفیفات و فروش های ویژه برای کاربران فراهم می شود که البته امکان انصراف و خروج از این خبرنامه ها و سامانه اطلاع رسانی در قسمت پروفایل شخصی مقدور می باشد .

  • محتوای سایت 

در سایت کارینو کیدز سعی شده است که اطلاعات محصولات به طور دقیق و کامل وارد شود تا مشتری خریدی مطمن تر و دقیق تری داشته باشد. تمام اطلاعات و توضیحات موجود برای هر کدام از محصولات بر گرفته از خود محصولات ، برشور ها و کاتالوگ های شرکت های تولید کننده می باشد و این سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال این توضیحات و اطلاعات ندارد .
با توجه به اینکه محصولات انتخابی کاربران با عکس دیده می شود و عکس به علت تنظیمات نور در هنگام عکاسی بین رنگ محصول با عکس تفاوت ناچیزی دارد از عهده سایت خارج می باشد و مسئولیتی به عهده سایت نمی باشد .

  • ثبت و ارسال سفارشات 

روز کاری سایت کارینو کیدز همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب در خدمت مشتریان عزیز می باشد. کاربر پس از انتخاب محصول خود می بایست نسبت به سفارش اقدام نماید . ثبت سفارش به معنی اعلام تایید کالای در خواستی از سوی کاربر میباشد. هنگام ثبت سفارش کاربر باید اطلاعات دقیق خود را از قبیل مشخصات ، نحوه پرداخت ، نحوه ارسال کالا و آدرس دقیق محل ارسال را در فرم مندرج در صفحه ثبت سفارش وارد نماید. انجام مراحل فوق در صورتی که کاربر اقدام به ثبت نام در سایت کارینو کیدز کرده باشد تنها یکبار صورت می پذیرد در غیر این صورت کاربر باید از گزینه مهمان استفاده نماید و موظف به وارد نمودن تمامی مشخصات فوق به طوردقیق در هر بار سفارش می باشد.

سایت سیسمونی کارینو کیدز از کاربران گرامی تقاضا دارد که اطلاعات و مشخصات و آدرس را به طور دقیق وارد کنند در غیر این صورت اشتباه ارسال شدن سفارش به عهده کاربر می باشد. کلیه کالاهای سفارش شده از سوی کاربران قبل از ارسال توسط کارکنان کنترل گردیده و پس از اطمینان کامل از صحت کالا نسبت به ارسال آن اقدام می گردد. کالا ها با توجه به یکی از روش های حمل انتخاب شده هنگام خرید در بسته بندی های استاندارد و ایمن به مشتریان تحویل می گردد. در صورت مشاهده هرگونه ایراد و مشکل در بسته بندی کالا ( مانند پارگی ، آب خوردگی ،شکستگی و… ) که نشان از وجود مشکلات احتمالی در آن باشد به عهده پست می باشد.

توجه : پس از اسال بار به پست و کد رهگیری به مشتری توسط سایت کارینو کیدز، پیگیری سفارش از پست به عهده مشتری بوده و سایت کارینو کیدز هیچ گونه مسولیتی در قبال پیگیری محصول ، گم شدگی و آسیب دیدگی ندارد و به عهده مشتری می باشد .

ارسال سفارشات در سایت کارینو کیدز هر روز راس ساعت ۸:۳۰ در روز کاری انجام می شود . ارسال سفارشات در روز های جمعه و تعطیلات عمومی امکان پذیر نمی باشد .

  • سرویس بازگشت ۷ روزه کارینو کیدز

از کلیه مشتریان محترم تقاضا می شود قبل از خرید محصولات مورد نظر خود چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد محصول مورد نظر دارند و اطلاعات محصول در سایت کافی نبوده می توانند با شماره های ۰۷۱۳۶۲۴۷۰۳۷ و یا ۰۹۳۹۶۵۸۷۹۸۴ و یا مشاوره اینترنتی در صورت انلاین بودن تماس حاصل فرمایند و سپس اقدام به خرید نمایند، چون در صورت خرید و دریافت کالا چنانچه کالای مورد نظر، مورد پسند مشتری نباشد و قصد استرداد آن را داشته باشند هزینه استرداد کالا به عهده مشتری می باشد.

استرداد کالاهای بهداشتی از جمله شوینده ها ی سر و بدن ،لوسیون ها و… تنها در صورت گذشته بودن تاریخ جنس امکان پذیر می باشد که این مورد هم قبل از ارسال جنس توسط مسئولین ارسال ، بررسی شده و عملا چنین امکانی صفر می باشد . قابل توجه مشتریان محترم تاریخ انقضاء اکثر محصولات بهداشتی در سایت کارینو کیدز بالای شش ماه می باشد . در صورتی که مشتری قصد خرید محصول را برای سیسمونی و یا با تاریخ انقضاء بیشتری بخواهد لازم است قبل از خرید جهت اطلاع از تاریخ دقیق با واحد فروش تماس بگیرند، در صورت عدم اطلاع و هماهنگی قبلی ، قبل از خرید امکان باز پس فرستادن کالا وجود ندارد و مشکلات بوجود آمده بر عهده خود مشتری بوده و سایت هیچگونه مسئولیتی در این زمینه متقبل نمی شود.

روش انصراف از سفارش قبل از ارسال اجناس مشتری می تواند انصراف خود را از طریق تماس با واحد پشتیبانی با شماره های ۰۹۳۹۶۵۸۷۹۸۴ و یا ۰۹۳۶۲۳۶۳۰۸۷ اطلاع داده در صورت عدم ارسال کالا قبل از تماس مشتری، مبلغ دریافتیدر اسرع وقت مسترد می شود .

توجه : چنانچه سفارش خود را بعد از ساعت ۱۴ ثبت نموده اید جهت انصراف خرید، اعلام انصراف از خرید باید حداکثر تا قبل از ساعت ۲۲ همان روز به واحد پشتیبانی اطلاع داده شود .

  • انصراف بعد از ارسال کالا 

در صورتی که مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود نظرش تغییر کرد استرداد کالا تنها در صورتی انجام می گیرد که محصول در بسته بندی اصلی خود بوده و به هیچ عنوان باز نشده و در کارتن پلمب خود باشد و محصول طبق شرایط اولیه درهنگام تحویل بوده باشد. پس از استرداد کالا پس از بازدید کامل و درست و صحیح بودن محصول در اسرع وقت مبلغ دریافتی مسترد می گردد . امکان استرداد ( پس دادن ) محصولات بهداشتی از جمله شامپو ، لوسیون و غیره به هیچ عنوان امکان پذیرنمی باشد.

تبصره : طبق ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک ، مشتری به مدت ۷ روز کاری از تاریخ دریافت کالا حق انصراف دارد ، پس از ۷ روز به هیچ عنوان کالای ارسال شده پس و یا تعویض نمی شود. از پذیرفتن دلایلی از جمله بیماری ، مسافرت ، و غیره جدا معذوریم . در صورت عمل به قانون انصراف پس از برگشت کالای ارسالی ،کالای برگشتی چک شده و در صورت سالم بودن و یکسان بودن با شرایط اولیه در اسرع وقت مبلغ دریافتی با کسر هزینه پست و هزینه شهری مسترد می شود .

شرایط و ضوابط استرداد کالا

۱- مشتری گرامی لطفا قبل از هر اقدامی جهت بازگشت کالا با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش کارینو کیدز تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا خود داری فرمایید.

۲- استرداد کالاهای بهداشتی از جمله شوینده ها ی سر و بدن ،لوسیون ها و… تنها در صورت گذشته بودن تاریخ جنس امکان پذیر می باشد که این مورد هم قبل از ارسال جنس توسط مسئولین ارسال ، بررسی شده و عملا چنین امکانی صفر می باشد .

۳- استرداد پوشاک با توجه به قرار دادن سایز دقیق آن ها در سایت ولزوم رعایت نکات بهداشتی امکان پذیر نمی باشد.

۴- مشتری به مدت ۷ روز کاری از تاریخ دریافت کالا حق انصراف دارد ، پس از ۷ روز به هیچ عنوان کالای ارسال شده پس و یا تعویض نمی شود . از پذیرفتن دلایلی از جمله بیماری ، مسافرت ، و غیره جدا معذوریم . در صورت عمل به قانون انصراف ، پس از برگشت کالای ارسالی، کالای برگشتی چک شده و در صورت سالم بودن و یکسان بودن با شرایط اولیه توسط کارشناسان کارینو کیدز در اسرع وقت مبلغ دریافتی مستردمی شود .توجه داشته باشید هزینه ارسال مرجوعی کالا به عهده خریدار می باشد.

۵-تمامی محصولات سایت کارینو کیدز پیش از ارسال توسط کارشناسان و مسئولین ارسال سفارشات ، به لحاظ فنی و فیزیکی کاملا بررسی شده و سپس ارسال می گردد. بنابراین امکان وجود هر گونه نقص فنی و فیزیکی در محصولات ارسالی عملا صفر می باشد.لذا در صورت به وجود آمدن هر گونه شکستی و نقص فیزیکی توسط پست ، سایت هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

۶- مرجوعی اجناس ارسالی تنها درصورتی پذیرفته می شود که ، عکس با سفارش ارسال شده یکسان نبوده باشد وتا ۴۸ ساعت فرصت ارسال طبق هماهنگی با خدمات پس از فروش امکان پذیر می باشد. دراین صورت هزینه های ارسال جنس مرجوعی به عهده سایت کارینو کیدز خواهد بود.

۷- در صورت مرجوعی محصول از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا جدا خود داری کرده ، و در صورت لزوم جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و آن را طبق هماهنگی با کارشناسان خدمات پس از فروش کارینو کیدز ارسال فرمایید. لطفا پس ازارسال جنس مرجوعی تصویر رسید مرسوله پستی را به شماره ۰۹۳۶۲۳۶۳۰۸۷ ارسال فرمایید.