« شرایط و ضوابط استرداد کالا  »

۱- مشتری گرامی لطفا قبل از هر اقدامی جهت بازگشت کالا با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش کارینو کیدز تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا خودداری فرمایید.

۲- استرداد کالاهای بهداشتی از جمله شوینده ها ی سر و بدن ،لوسیون ها و… تنها در صورت گذشته بودن تاریخ جنس امکان پذیر می باشد که این مورد هم قبل از ارسال جنس توسط مسئولین ارسال ، بررسی شده و عملا چنین امکانی صفر می باشد .

۳- استرداد پوشاک با توجه به قرار دادن سایز دقیق آن ها در سایت و لزوم رعایت نکات بهداشتی امکان پذیر نمی باشد.

۴- مشتری به مدت ۷ روز کاری از تاریخ دریافت کالا حق انصراف دارد، پس از ۷ روز به هیچ عنوان کالای ارسال شده پس و یا تعویض نمی شود. از پذیرفتن دلایلی از جمله بیماری ، مسافرت ، و غیره جدا معذوریم . در صورت عمل به قانون انصراف ، پس از برگشت کالای ارسالی، کالای برگشتی چک شده و در صورت سالم بودن و یکسان بودن با شرایط اولیه توسط کارشناسان کارینو کیدز در اسرع وقت مبلغ دریافتی مسترد می شود. توجه داشته باشید هزینه ارسال مرجوعی کالا به عهده خریدار می باشد.

۵- تمامی محصولات سایت کارینو کیدز پیش از ارسال توسط کارشناسان و مسئولین ارسال سفارشات ، به لحاظ فنی و فیزیکی کاملا بررسی شده و سپس ارسال می گردد. بنابراین امکان وجود هر گونه نقص فنی و فیزیکی در محصولات ارسالی عملا صفر می باشد .لذا در صورت به وجود آمدن هر گونه شکستی و نقص فیزیکی توسط پست ، سایت هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

۶- مرجوعی اجناس ارسالی تنها درصورتی پذیرفته می شود که ، عکس با سفارش ارسال شده یکسان نبوده باشد و تا ۴۸ ساعت فرصت ارسال طبق هماهنگی با خدمات پس از فروش امکان پذیر می‌باشد. در این صورت هزینه های ارسال جنس مرجوعی به عهده سایت کارینو کیدز خواهد بود.

۷- در صورت مرجوعی محصول از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا جدا خودداری کرده ، و در صورت لزوم جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و آن را طبق هماهنگی با کارشناسان خدمات پس از فروش کارینو کیدز ارسال فرمایید.

لطفا پس از ارسال جنس مرجوعی، تصویر رسید مرسوله پستی را به شماره ۰۹۳۶۲۳۶۳۰۸۷ ارسال فرمایید.

آدرس : شیراز، معالی آباد، گلدشت، خیابان نسترن ۱ فروشگاه اینترنتی سیسمونی کارینو کیدز
 

[